top of page

Beleidsregels bij Instituut Boutique Parfumerie Dina

We hebben Instituut Boutique Parfumerie Dina opgericht met één doel: we willen onze klanten een eerlijke en fijne ervaring bieden. We doen zaken volgens diezelfde waarden, omdat we weten dat betere dienstverlening leidt tot trouwe klanten. Ons winkelbeleid staat hieronder beschreven, neem het rustig door en neem contact met ons op als je meer wilt weten!

​

Van zodra u zich inschrijft in ons klantenbestand gaat u automatisch akkoord met de huisregels. 

Wanneer u een afspraak maakt, weet u zeker dat u die kan nakomen. Om lange wachttijden te vermijden, raden we u aan om tijdig uw afspraak te boeken. 

​

Omdat we graag iedereen proberen te behandelen binnen de afgesproken tijd, vragen we u om tijdig uw afspraak na te komen. Al onze behandelingen zijn tot op de minuut berekend. 
Hebt u onderweg een hindernis dan vinden we het altijd aangenaam dat u ons inlicht van uw vertraging. Komt u 15min te laat op uw afspraak dan zal de tijd dat u te laat bent afgetrokken worden van uw behandelingsduur of automatisch geannuleerd en gefactureerd worden indien de tijd niet kan verkort worden zoals bv. voor gelnagels.

​

Kinderen zijn bij ons welkom maar uit respect voor onze andere klanten die graag bij ons komen relaxen in alle rust vragen wij u geen kinderen mee te nemen bij behandelingen die langer duren dan 30min. 

​

Wij hebben het recht om een schadevergoeding te vragen aan de klant indien deze meubilair, apparatuur of producten beschadigt. 

Wij zijn niet aansprakelijk voor het verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de klant heeft meegenomen naar het salon. 

​

Opgelet; een bevestiging- en herinneringsmail kan soms bij ongewenste mail of spam terechtkomen. 

​

​

Cancellations;

Een afspraak kan kostenloos geannuleerd worden door minstens 48uur op voorhand ons te verwittigen. Dit kan enkel via telefoon of via sms/whatsapp. Uw afspraak is pas geannuleerd na onze bevestiging. Houdt er rekening mee dat we gesloten zijn op dinsdag en zondag, dus dan kan er niet geannuleerd worden. 
Annuleert u uw afspraak niet 48u voor aanvang dan zijn wij genoodzaakt u 50% van de geboekte behandelingen aan te rekenen. Afspraken die de dag zelf worden geannuleerd of niet nakomen zonder annulatie worden tot onze grote spijt u voor 100% aangerekend. 
Bij hindernis van uw afspraak kan u iemand anders gelukkig maken door uw afspraak door te geven aan een andere klant. En dit enkel door een telefoontje of sms naar ons zoals hierboven vermeld staat. Zo vermijdt u extra kosten. 

Beleidsregels: Winkelbeleid
bottom of page